Это задание к 26.02, 24-го урок пропадает.
Напоминаю, чтобы не забывали с собой приносить учебник,
рабочую тетрадь, словарик и тетрадь с узкой линейкой для прописи букв.
Спасибо!
Ирина
У Жоры до сих пор первая часть. Ребята уже давно работают во второй (синей)
1. Õpik (2. osa) lk 22. Loeme luuletust.
Учебник (2 часть) стр 22. Читаем стихотворение.
SÕBER ДРУГ
Elle Tee Элле Тэе
KUI SÕBER KUKKUS, HAIGET SAI, ЕСЛИ ДРУГ УПАЛ, ЕМУ БОЛЬНО,
SIIS LOHUTA JA TEE TAL PAI. ТОГДА УТЕШЬ ЕГО, ПОГЛАДЬ.
KUI IKKA NUKKER ON TAL MEEL, ЕСЛИ ЕМУ ЕЩЁ ГРУСТНО,
VÕID KALLI-KALLI TEHA VEEL. МОЖЕШЬ ЕГО ЕЩЁ И ОБНЯТЬ.
JA KUI EI LOHUTA KA SEE, И ЕСЛИ И ЭТО НЕ УТЕШАЕТ ЕГО,
SIIS OMA KOMPVEK POOLEKS TEE. ТОГДА ПОДЕЛИСЬ С НИМ КОНФЕТОЙ
2.Töövihik lk 25 h 3. Joonista oma sõber.
Рабочая тетрадь стр.25 упр. 3. Нарисуй своего друга.
3.Töövihik lk 25 h 3. Kirjelda oma sõpra.
Рабочая тетрадь стр.25 упр. 3. Опиши своего друга.
MINU SÕBRA NIMI ON ________________ .
MINU SÕBER ON ________________ (P I K K, L Ü H I K E).
TEMAL ON ________________ (P I K A D, L Ü H E K E S E D) JA ________________ (T U M E D A D, H E L E D A D) JUUKSED.
TAL ON ________________ (P R U U N I D, H A L L I D, R O H E L I S E D, S I N I S E D) SILMAD.
MINU SÕBER ________________ ON (H E A, S Õ B R A L I K, K U R I, E B A V I I S A K A S)
Моего друга зовут ________________.
Мой друг ________________ (высокий, низкий).
У него ________________ (длинные, короткие) и ________________ (тёмные, светлые) волосы.
У него ________________ (карие, серые, зелёные, синие) глаза.
Мой друг ________________ (хороший, дружелюбный, злой, невежливый)
4. Õpik (2. osa) lk 23. Tee üma sõpradele sõbrapäeva kaardid.
Учебник (2 часть) стр 23. Сделай открытки для своих друзей ко Дню Друга – учимся писать поздравления.
ARMAS SÕBER! Милый друг!
HEAD SÕBRAPÄEVA! С Днём Друга!
SOVIB SINU SÕBER. Желает тебе твой друг
KALLIS SÕBER! Дорогой друг!
OLED MINU HEA SÕBER. Ты мой хороший друг.
ILUSAT SÕBRAPÄEVA! Хорошего Дня Друга!
ERIKULE ANNELT Эрику от Анне
5. Töövihik lk 22 h 1. Leia õige tee, kes on kelle sõber.
Рабочая тетрадь стр.22 упр. 1.Найди правильный путь, кто чей друг?
6. Õpime sõnu. Учим слова.
SÕBER – ДРУГ
SÜDA – СЕРДЦЕ
KAART – ОТКРЫТКА
MINU SÕBER ON LAHKE. – МОЙ ДРУГ – ДОБРЫЙ.
7. Kirjutame kirjatähti Nn, Tt, Vv ja sõnu „lind“, „kana“, „tamm“, „valge“, „tort“, „niit“, „vihik“ kirjavihikus.
В тетрадке с узкой линейкой пишем буквы Nn, Tt, Vv слова „lind“ (птица),
„kana“ (курица), „tamm“ (дуб), „valge“ (белый), „tort“ (торт), „niit“
(нить), „vihik“ (тетрадь).
Для наглядности просмотрите видео как пишутся буквы
Nn: http://kirjatehnika.blogspot.com.ee/2014/01/n.html?view=flipcard
Tt: http://kirjatehnika.blogspot.com.ee/2014/01/t.html?view=flipcard
Vv: http://kirjatehnika.blogspot.com.ee/2014/01/v-w.html?view=flipcard
8. Töövihik lk 32 h 1. Lõpeta vastlasõidu pilt!
Рабочая тетрадь стр. 32 упр. 1. Дорисуй картинку.
•POISIL ON KELK. У мальчика санки.
•MÄE KÕRVAL ON KAKS KUUSKE. Рядом с горкой две ёлки.
•TÜDRUKUL ON PUNANE MÜTS. У девочки красная шапка.
•ORAV ISTUB OKSAL. Белка сидит на ветке.
9. Töövihik lk 33 h 3. Kes sõidab kaugemale mäest alla?
Рабочая тетрадь стр. 33 упр. 3. Кто съедет дальше с горы?
10. Õpik (2. osa) lk 32. Loeme tekst.
Учебник (2 часть) стр 32. Читаем текст.
VASTLAD
VASTLAPÄEV OLI JUBA VANASTI EESTLASTE PIDUPÄEV.
SEL PÄEVAL SAADETI TALV ÄRA.
VASTLAPÄEVAL SÕIDAVAD LAPSED KELGUGA MÄEST ALLA.
NAD LASEVAD LIIGU.
JUBA VANAST AJAST ON VASTLATOIDUD HERNESUPP, SEAJALAD JA VASTLAKUKLID.
VASTLAPÄEV OLI ÜKS LÕBUS JA TORE PÄEV.
Масленица
Масленица уже в старину была у эстонцев праздничным днём.
В этот день прощались с зимой.
На масленицу катаются дети на санках с горы.
Они катаются с горки.
SÖÖB SEAJALGA. – Ест свиную ногу.
SÖÖB HERNESUPPI. – Ест гороховый суп.
SÖÖB VASTLAKUKLID. – Ест масляные булочки.
11. Kirjutame kirjatähti Ss, Šs ja sõnu „seep“, „šerbett“ kirjavihikus.
В тетрадке с узкой линейкой пишем буквы Ss, Šs слова „seep“ (мыло), „šerbett“ (щербет).
Для наглядности просмотрите видео как пишутся буквы
Ss, Šs: http://kirjatehnika.blogspot.com.ee/2014/01/s-s.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий